반응형



네 품에 안겨

in your arms.



기분 좋은 설레임

운동화 끈을 매고서

떠나는 내 뒷모습 초라해 보이지만

A pleasant flutter

Tying my laces and leaving the house

My back may look shabby

바람을 따라,

내 맘도 따라

Following the wind,

Following my heart

소나기가 내리네 나의 오후

A shower passes by, my afternoon

[x2]


---


향기로운 와인과 달콤한 케익 한 조각

Fragrant wine and a slice of sweet cake

지친 하루 외로운 내 맘을 위로하네

Soothes my lonely heart of a tiring day

바람을 따라,

내 맘도 따라

Following the wind,

Following my heart

소나기가 내리네 나의 오후

A shower passes by, my afternoon


---


기분 좋은 설레임

운동화 끈을 매고서

떠나는 내 뒷모습 초라해 보이지만

A pleasant flutter

Tying my laces and leaving the house

My back may look shabby

바람을 따라,

내 맘도 따라

Following the wind,

Following my heart

소나기가 내리네 나의 오후

A shower passes by, my afternoon


[x2]

반응형

'TRANSLATIONS > ETC' 카테고리의 다른 글

케이윌 - 이러지마 제발  (0) 2017.08.04

+ Recent posts